Teratak Sang Penyayang
BlackWhite?



[Assalamualaikum]

Hi Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.


Round-Round




Sayangku jangan kau persoalkan siapa dihatiku, terukir dibintang tak mungkin hilang cintaku padamu ♥


Story About Links


Square-Square



Official blog of Syafiq Irfan


Liga 'Sang Juara'
Thursday, December 20, 2012 | 12:26 PM | 0 BlackWhite
Tak sabaq rasanya nak tengok bola lagi kan lepas nih ? maklum la , busy memanjang . HAHA , tapi kalau game liga juara2 ja insyaALLAH aku akan try la untuk join tengok sama member2 . la ni plak dah masuk pusingan 16 dah (kalah mati tuh) , kiranya bertambah lagi rancak la persaingan lepas nih . mana taknya , semua team mesti akan cuba sedaya upaya untuk menang semua game memandangkan depa semua dok kat peringkat kalah mati dah . makna kata kalau kalah, mati la depa . HAHA . tapi mai aku nak senarai sat top 3 game paling rancak kat pusingan 16 nih .

1. Arsenal (ENG) VS FC Bayern Munchen (GER)
2. AC Milan (ITA) VS FC Barcelona (ESP)
3. Real Madrid (ESP) VS Manchester United (ENG)

tapi alang2 aku habaq ni baik aku tunjuk teruih semua game hat ada kat pusingan 16 nih :


tapi , apa2 pon pilihan utama aku ialah : (jeng3)

~ MIA SAN MIA ~

*aku harap sangat2 nanti bahawa depa ni akan belasah/tibai/lanyak arsenal cukup2 walaupun 2 orang pemain antarabangsa German dok ada dalam team tu (podolski ngan mertesacker)

SEKIAN . salam sayang dari TERATAK SANG PENYAYANG ~ :D 




Older Post | Newer Post