Teratak Sang Penyayang
BlackWhite?



[Assalamualaikum]

Hi Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.


Round-Round




Sayangku jangan kau persoalkan siapa dihatiku, terukir dibintang tak mungkin hilang cintaku padamu ♥


Story About Links


Square-Square



Official blog of Syafiq Irfan


PERUBAHAN (terima kasih awak)
Tuesday, January 8, 2013 | 10:41 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum semua , nak tanya sikit nih . kat sini sapa yang tak sukakan perubahan ? jawapannya memang takdak lah kan , semua orang inginkan perubahan (walau pernah jua terlintas seketika di hati kecil) .  sebab pa , memang dah terbukti pon bahawasanya fitrah manusia memang memerlukan kepada perubahan . haa , nak cakap pasai perubahan ni . aku rasa la kan , dalam dekat2 tempoh sebulan yang lepas ni hidup aku memang banyak berubah .. tak kisah la dari aspek apa pon , pokok pangkalnya memang banyak berubah laa . (mungkin jugak disebabkan kehadiran 'sahabat' baru yang kian berbunga di hati aku hari demi hari) :3 *wahh , apakah ini dinamakan cinta ? kuang3 , gelong pi la sat seminit .. bukan pa , dia ni jugak la yang dok jadi penyeri 'hidup' aku nih .. and kalau hampa perasan la kan , blog aku ni jugak tak lari daripada mengalami perubahan (dari segi dekorasinya) . dan berita gembiranya , semua perubahan ni berpunca daripada beliau lahh .. thanks sayang , terima kasih sangat2 . kalau nak harapkan aku , memang tak berubah la dekorasinya nih .. memang takkan (sebab aku pemalas) ! HAHA .. sebab tu la aku sayangkan 'cik siti' nih , dia sanggup tolong aku walau menyusahkan diri dia .. HEHE , rasa terharu sangat bila ada orang sanggup tolong meh ~ tapi bukan tu saja , banyak lagi la yang dia dah tolong aku (termasuk tolong ceriakan hidup aku) .. memang rasa terhutang budi pon ada gak sikit2 kat dia nih ..


*ketahuilah bahawasanya aku sayang kamu <3 

p/s : kesimpulannya kalau anda belum pernah cuba untuk melakukan sesuatu perubahan , beranikanlah diri anda untuk cuba berubah . (tak rugi pon kalau anda mencuba , untung lagi ada lah) 

sekian , salam sayang dari TERATAK SANG PENYAYANG :D







Older Post | Newer Post