Teratak Sang Penyayang
BlackWhite?



[Assalamualaikum]

Hi Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.


Round-Round




Sayangku jangan kau persoalkan siapa dihatiku, terukir dibintang tak mungkin hilang cintaku padamu ♥


Story About Links


Square-Square



Official blog of Syafiq Irfan


UEFA CHAMPIONS & EUROPA LEAGUE 2012/2013 QUARTER FINAL
Monday, March 18, 2013 | 2:00 AM | 0 BlackWhite
tedia , macam hat kita semua taw la kan , Round of 16 baru ja habeh last week . terkilan jugak hati ni sebab takleh tengok ribery beraksi , yang mana menjadi punca terbesar kekalahan bayern ngan arsenal kat tempat sendiri , ALLIANZ ARENA . 0-2 pulak tuh , hampeh . tapi syukur alhamdulillah la , depa kira gol tempat lawan . secara tak langsung , mudah2 ja bayern layak ke quarter final nih . then , jumaat lepastu ada la depa buat undian sikit pasai game yang akan berlangsung after this . so , hasilnya camnilah yg kita dapat :


*P/S : lawan ngan JUVENTUS tu weh , bukan calang2 . depa tibai CELTIC 5 bijik wat rilek ja .

tapi , apa pon terjadi aku tetap optimis bayern mampu pi lebih jauh . dengan syarat , depa tak main loklaq macam haritu terutamanya Arjen Robben . In Shaa Allah buleh :) ok , sekarang lupakan sat UCL . kita pi kat UEL pulak , atau nama lain dia EUROPA LEAGUE . game2 QUARTER FINAL depa tak berapa nak rancak sangat la , tapi dengan kehadiran 3 kelab dari EPL (chelsea , spurs ngan newcastle) aku yakin jugak suasana nanti pasti jadi so kalerful . meriah bertambah rancak , haha . undian hat depa dapat lebih kurang camni la :


*P/S : terus terang aku cakap aku tataw nak sokong sapa kat UEL nih , tapi stakat nih spurs ja la yg menarik minat aku pon ..

So , takat tu ja la hat aku nak cerita pon . nanti kalau ada apa2 hat terkini , In Shaa Allah aku update . erm , oh ya . lupa nak habaq tadi , tarikh bagi quarter final UCL (1st leg) untuk game 4 ngan 3 adalah pada 2 APRIL 2013 manakala game 1 ngan 2 pada 3 april 2013 . 2nd leg pulak untuk game 1 ngan 2 pada 9 APRIL 2013 manakala game 3 ngan 4 pada 10 APRIL 2013 . untuk UEL pulak , 1st leg semua game berlangsung pada tarikh yang sama yakni pada 4 APRIL 2013 , manakala 2nd leg pulak pada 11 APRIL 2013 . sekian :D


Older Post | Newer Post